Cu un plan de campanie început încă din luna august, echipa Innobyte a evaluat infrastructura Springfarma.com de la zero, propunând soluții personalizate pentru optimizarea resurselor IT și pregătirea platformei pentru trafic de până la 8 ori mai mare decât în zilele obișnuite. În urma auditului de infrastructură, au fost inițiate o serie de măsuri tehnice esențiale, incluzând extinderea capacității serverelor, optimizări constante și soluții de scalare automată.

"Scopul nostru a fost să pregătim platforma Springfarma.com nu doar pentru a susține volume mari de vizitatori, ci și pentru a oferi o experiență de cumpărare fluidă și rapidă, fără întreruperi. Acest obiectiv a fost atins prin implementarea unor soluții avansate de testare, monitorizare și scalare", a declarat Cătălin Bordei, Managing Partner Innobyte.

Black Friday în industria farma: Planificare și testare pentru scalabilitate

Pe parcursul lunilor de pregătire, Innobyte a introdus teste de stres simulate, imitând comportamentul consumatorilor reali și click-urile multiple pentru a anticipa zonele de suprasolicitare a platformei. De asemenea, în perioada premergătoare Black Friday, atenția s-a mutat pe monitorizarea și identificarea punctelor sensibile din site, permițând echipei să identifice și să optimizeze performanța site-ului.

About