Tranzacțiile procesate de către PayU arată că valoarea totală a volumelor tranzacționate a fost de 720 mil. de lei, cu 9% mai mult față de anul precedent. Plățile în rate au reprezentat aproximativ 35% din volumul total procesat, respectiv 252 de milioane de lei, marcând o creștere de 18% față de Black Friday 2024.
Plata în rate le-a permis consumatorilor să cumpere mai mult, având în vedere că valoarea medie a tranzacției prin astfel de instrumente, care s-a ridicat la 945 de lei, este mai mare decât valoarea medie a tranzacției clasice, care s-a ridicat la 546 de lei.
Peste 1,31 milioane de tranzacții în total: care a fost cea mai mare tranzacție
În ziua de 7 noiembrie 2025, la comercianții parteneri PayU care au desfășurat campania de Black Friday, s-au înregistrat peste 1,31 milioane de tranzacții, cu o valoare totală de circa 720 mil. lei. În plus, față de ediția precedentă, numărul tranzacțiilor realizate cu cardul salvat a reprezentat peste 64% din plăți, în creștere cu 17%.
Astfel, din datele PayU GPO, valoarea totală a volumelor tranzacționate a crescut cu 9% față de anul trecut, iar cea mai mare sumă raportată în perioada de referință s-a ridicat la peste 85.000 de lei, la ora 14:30, pentru produse din categoria eTail.
În plus, potrivit companiei, în minutul de aur al Black Friday 2024 au fost înregistrate peste 11.000 de tranzacții, categoriile dominante fiind cosmetice, FMCG (produse de băcănie, alimente neperisabile), produse pentru copii, IT&C și home & deco.



