„Suntem încântați de rezultatele obținute în primul nostru an de activitate în România, care ne-au confirmat încă o dată că am ales să ne extindem pe o piață cu un apetit fantastic pentru oferta noastră. Ca atare, obiectivul nostru principal aici este să oferim în continuare servicii extraordinare clienților noștri. După inaugurarea depozitului din Ștefănești, următorii noștri pași includ extinderea echipei, deschiderea unui birou local Trendyol și investiții în tehnologie de ultimă generație”, declară Irem Yılandil, Head of International Expansion, Trendyol Group.

Irem Yılandil vine la evenimentul ecomTEAM Fashion & Beauty pe care-l organizăm pe 12 martie la Apollo 111 în București. Înscrie-te și tu AICI.

Comenzi Trendyol în România: topul orașelor în care s-a cumpărat cel mai mult

Potrivit datelor Trendyol, majoritatea comenzilor înregistrate de marketplace în România anul trecut au provenit din marile centre urbane, cu Bucureștiul în frunte, urmat de Cluj-Napoca și Constanța. În plus, în ultimul trimestru din 2024, Capitala României a fost printre primele 3 orașe internaționale, ca număr de comenzi (în afara Turciei), după Baku și Riyadh.

Anul trecut, majoritatea clienților români au fost femei, iar articolele de modă, precum rochiile, puloverele și bluzele, s-au numărat printre cele mai vândute produse.

De asemenea, noiembrie a fost cea mai performantă lună pentru Trendyol. În timpul celor două campanii de Black Friday desfășurate în Europa Centrală și de Est, România a fost liderul vânzărilor regionale, cu aproximativ 3 milioane de produse vândute în doar două săptămâni.

Branduri prezente pe Trendyol: cine vinde pe platformă

Compania a început primele inițiative de integrare a vânzătorilor locali pe platformă la sfârșitul anului 2024, reușind într-un timp scurt să atragă peste 20 de branduri, printre care Mini Prix (modă), Gerovital, Mayie (produse cosmetice), Drool și Bebeluc (produse pentru copii). Pentru 2025, Trendyol are în plan să integreze peste 200 de comercianți locali noi pe platformă și să-și extindă gama de produse și categorii.

În ceea ce privește numărul total de comercianți, în 2024, pe platforma Trendyol din România au fost activi 6.600 de vânzători, oferind peste 4 milioane de produse. Printre cele mai vândute branduri s-au numărat nume populare precum US Polo Assn, Happiness İstanbul, Nike, Madmext, Tommy Hilfiger, Adidas sau Puma.

About