Comerțul online din România are de ceva vreme magazine online străine care i-au convins pe români să cumpere de la ei. În anul 2024 a fost observată o concurență accelerată din partea jucătorilor chinezi, iar cifrele menționate de jucători din piața de curierat o descriu cel mai bine: 250.000 de colete zilnic comandate din China, conform precizărilor făcute AICI de Cornel Morcov, Chief Commercial Officer al FAN Courier.

Arthur Rădulescu descrie anul 2024 ca fiind unul ce a fost marcat de continuarea maturizării industriei de eCommerce. S-a observat o creștere moderată a vânzărilor, în tandem cu intensificarea concurenței și nevoii de optimizare operațională. Unele dintre cele mai importante trenduri aduse în discuție de Arthur Rădulescu sunt integrarea tehnologiilor AI și personalizarea experienței de cumpărare, care au devenit factori cheie în diferențierea magazinelor online.

În aceste condiții de concurență ridicată, Arthur Rădulescu vine cu o serie de recomandări pentru jucătorii locali, în contextul în care experiența clientului devine din ce în ce mai importantă.

About