În urmă cu câteva luni, Temu a înființat o divizie germană pentru a colabora cu furnizori de produse alimentare, cosmetice, produse de grădinărit și alte bunuri de larg consum. Platforma care s-a concentrat până acum pe articole nealimentare ieftine, își dorește acum să devină furnizor de produse alimentare, cu alimente din Europa, pentru Europa.
Revista Lebensmittel Zeitung menționează că Temu vizează în special producătorii mai mici de produse de cofetărie și de produse de înfrumusețare, confrom Retail Detail.
Temu vinde deja produse alimentare, iar retailerii se declară mulțumiți de vânzări
Temu confirmă aceste planuri și spune că își dorește să „extindă gama locală și să îmbunătățească serviciile pentru clienții europeni”. Însă producătorul german de mezeluri Wurstbaron vinde deja de câteva luni pe platformă și declară că este mulțumit de rezultate. De asemenea, Mr. Tom, o marcă de batoane cu alune, a încheiat un parteneriat cu Temu.
About