Black Friday a rămas în continuare un eveniment important pentru industria de e-commerce locală. Tipul acesta de eveniment a fost replicat de unii retaileri și în alte perioade ale anului, apărând mai multe ediții de Black Friday de-a lungul anului.
eMAG Black Friday 2025: o singură zi
De partea cealaltă, eMAG a rămas unul dintre puținii retaileri care desfășoară campania pe parcursul unei singure zile, fiind totodată și cel mai mare retailer online de pe plan local.
În 2025, retailerul online ajunge la cea de-a 15-a ediție a Black Friday. Aceasta se desfășoară într-un context marcat de creșteri ale TVA-ului, dar și al altor măsuri fiscale care au lovit în puterea de cumpărare a românilor. Influența companiilor chineze nu a iertat piața locală de e-commerce nici anul acesta, fiind în continuare volume mari de colete care intră în țară în urma comenzilor făcute de români pe platforme precum Shein sau Temu.
eMAG Black Friday 2025: retailerul online trebuie să-și depășească recordul de anul trecut
De la an la an, eMAG își propune să depășească nivelul vânzărilor realizate la ediția anterioară. În 2024, eMAG a vândut de Black Friday de 896 de milioane de lei, în creștere cu 22% față de 2023.
Au fost peste 647.000 de clienți care au comandat 3,2 milioane de produse. Cei 13.200 de selleri din Marketplace care au participat la Black Friday au înregistrat vânzări cu 30% mai mari față de ediția anterioră, conform precizărilor oferite de eMAG.