Această achiziție consolidează capacitatea VTEX de a oferi o platformă fără întreruperi clienților, end-to-end, adaptată nevoilor personalizate ale brandurilor enterprise și retailerilor săi globali. Companiile B2B și B2C de pe platforma VTEX vor beneficia de opțiuni de asistență intuitive, ducând la succes susținut în afaceri printr-o experiență de comerț mai profundă și mai conectată, precizează compania.
Brandurile enterprise au înregistrat reduceri ale costurilor de 5,8 milioane dolari după migrarea de la sistemele vechi, legacy, pe platforma VTEX, precizează compania.
VTEX cumpără Weni: care este scopul tranzacției
Integrarea Weni tratează un aspect critic în ecosistemul platformei de comerț prin îmbunătățirea eficienței și a experienței clienților, abordând în același timp costurile ridicate asociate cu sistemele de call center învechite. Achiziția Weni de către VTEX răspunde preferințelor clienților enterprise globali, oferind asistență prin diverse medii, inclusiv mesaje instantanee și alte canale pentru asistență personalizată.
About