Campania de Black Friday derulată de Trendyol a avut vârful de trafic pe 7 noiembrie, când au fost consemnate 7,2 milioane de vizite și 1,8 milioane de utilizatori activi, de peste două ori mai mulți față de 8 noiembrie 2024, vârful campaniei de anul trecut.
În plus, ziua de 7 noiembrie a marcat și cel mai mare număr de tranzacții, cu o creștere de 123% față de ziua de vârf din campania precedentă. „Ora de aur” a campaniei a fost înregistrată pe 7 noiembrie, între 21:00 și 22:00, când au fost plasate circa 11.000 de tranzacții. În plus, între 31 octombrie și 11 noiembrie, Trendyol a fost cea mai descărcată aplicație din toate categoriile, atât în App Store, cât și în Google Play, în România.
4.500 de comercianți români au participat la Trendyol Black Friday 2025
Un rezultat important al acestei ediții îl reprezintă și contribuția majoră a comercianților români, 4500 participând în mod direct la campanie.
În ceea ce privește comportamentul de consum, românii au comandat în principal articole de modă, jucării educaționale și produse pentru casă. Printre cele mai populare produse s-au numărat puloverele, seturile de pijama, hanoracele, jucăriile educaționale și lenjeriile de pat.
Brandurile românești care au înregistrat cele mai multe comenzi au fost B&T Shoes, Răspundel Istețel, Nufăr și Uniconf.



