„Legat de cross-border, peste 10.000 de antreprenori s-au extins prin platforma noastră, iar anul trecut au vândut de peste jumătate de miliard de lei. Cu ajutorul lor am ajuns la 30 de milioane de oferte active în România. În Bulgaria avem 15 milioane, iar în Ungaria avem 18 milioane”, precizează Mihai Lupașcu pe scena ecomTEAM.
7 milioane de clienți la nivel regional: programele eMAG cu care sellerii ajung la ei mai ușor
La nivel regional, eMAG Marketplace ajunge la 7 milioane de clienți, la care sellerii au acces mai ușor și prin intermediul programelor de creștere dezvoltate de retailerul online.
„Avem programul cross-border, prin care ajutăm antreprenorii români să își extindă vânzările în Bulgaria și Ungaria(...) Ne ocupăm și de traducerea produselor și de customer care în limba țării de destinație”, explică reprezentantul eMAG Marketplace.
Un alt program de creștere este Fulfilment by eMAG. Sellerul selectează produsele din portofoliul său și le trimite în depozitul eMAG, iar retailerul online se ocupă de depozitare, livrare către clienți și retururi.
„Un alt program de creștere este Genius, pe care l-am lansat anul trecut și în țările din regiune. Am ajuns la 1,5 milioane de clienți activi la nivelul regiunii. De ce este important pentru parteneri? Odată ce intri în program, ai acces la clienți care cumpără cam de 10 ori mai mult decât un client standard. Partenerii au în medie o rată de conversie dublă”, explică reprezentantul eMAG.
Acestor programe li se mai alătura și altele, precum eMAG Ads, ce aduce o vizibilitate mai mare cu 40%, dar și eMAG campanii.