Produsul „vedetă” al Happy Friday este rochia tip tunică, pe care Irina Țenovici precizează că, în funcție de sezonul căruia îi este dedicat modelul, este produsă din in, stofă sau denim.

Vrei să ne spui povestea magazinului tău online? Vino la următoarea ediție a Maratonului Interviurilor din eCommerce, pe care o organizăm pe 18 și 19 septembrie la Brașov, în cadrul evenimentului ecomTEAM. Trimite-ne un e-mail la [email protected] cu o scurtă prezentare a business-ului pe care îl reprezinți. Detalii despre eveniment găsești pe ecomteam.ro.

„Nu este neapărat despre vânzarea produselor, deși poate ar trebui să gândesc așa, ci este vorba despre comunicare, emoția clientei”, precizează Irina Țenovici în cadrul interviurilor ecomTEAM Fashion & Beauty.
Sursa foto: printscreen Happyfriday.ro

În această comunicare cu clienții, Țenovici precizează că vrea să se asigure că produsul îi vine perfect clientei, astfel că în procesul de vânzare o etapă importantă este verificarea cu precizie a dimensiunilor pe care clienta le are.

About