De mai mulți ani, producătorul polonez de îmbrăcăminte LPP își consolidează prezența în Europa de Sud, iar România rămâne una dintre piețele cheie pentru companie. Creșterea brandului este susținută atât de extinderea intensivă a rețelei de vânzări, cât și de dezvoltarea comerțului electronic, inclusiv de popularitatea în creștere a aplicațiilor mobile. În ultimul an, compania și-a mărit prezența în punctele de vânzare tradiționale, ajungând la peste 500 de magazine și, începând cu 2024, a introdus vânzarea online a tuturor mărcilor în Bosnia și Herțegovina.

Vorbim despre zona de logistică și cum îți poți crește vânzările cu ajutorul partenerilor potriviți de logistică la ecomTEAM 2024, pe 19 și 20 septembrie. Hai alături de noi în teambuildingul e-commerce-ului românesc. Înscrie-te AICI.

De ce a ales LPP Logistics să deschidă noul centru în România: ne permite să primim comenzile grupului direct de la furnizorii asiatici

Văzând un potențial de creștere suplimentar, compania a planificat deschiderea a încă 200 de magazine în Europa de Sud în acest an. Consolidarea comerțului electronic bazat pe o logistică eficientă și cea de-a treia investiție într-un depozit în România vor fi, de asemenea, o componentă esențială a strategiei omnichannel în curs. Ca răspuns la provocările viitoare, la șase luni de la lansarea primului său centru de distribuție în țară, LPP Logistics a decis să ofere sprijin suplimentar vânzărilor online.

„Am decis să lansăm al doilea depozit dedicat vânzărilor online din România, care ne va permite să ne mărim capacitatea operațională și să accelerăm onorarea comenzilor. Aceasta este a treia noastră investiție în România, una dintre țările cu cea mai rapidă creștere din regiune. Un avantaj incontestabil al acestei locații este poziția sa strategică în raport cu portul Constanța de la Marea Neagră, care ne permite să ne diversificăm căile de transport și să primim comenzile grupului direct de la furnizorii asiatici”, comentează Sebastian Sołtys, președintele consiliului de administrație al LPP Logistics.


LPP Logistics va folosi noua locație pentru a eficientiza livrarea comenzilor online către clienții din România, Bulgaria, Serbia, Bosnia și Herțegovina, Grecia și Ungaria. Facilitatea de 40.000 mp, cu o capacitate de stocare de până la 4 milioane de articole, este situată în CTPark Bucharest West, lângă București, în municipiul Bolintin-Deal, în imediata apropiere a centrului de distribuție, care este sursa sa de aprovizionare.

„Lansarea celui de-al doilea depozit de comerț electronic din România ne va permite să gestionăm până la 400.000 de comenzi pe zi. Utilizarea algoritmilor de inteligență artificială în procesul de pregătire a comenzilor, datorită cărora putem clasifica produsele în mod corespunzător, ținând cont de timpul optim de comandă și de timpul de preluare de către curieri, are, de asemenea, un impact semnificativ asupra reducerii termenelor de livrare”, adaugă Daniel Potoczniak, director de logistică pentru comerțul electronic în cadrul LPP Logistics.

Vorbim despre zona de logistică și cum îți poți crește vânzările cu ajutorul partenerilor potriviți de logistică la ecomTEAM 2024, pe 19 și 20 septembrie. Hai alături de noi în teambuildingul e-commerce-ului românesc. Înscrie-te AICI.

About