F64 a înregistrat o creștere a vânzărilor online de aproximativ 7% în 2024, față de 2023, în timp ce numǎrul comenzilor a crescut cu 7.9%, pânǎ la 121.000 în 2024, evoluții susținute constant și de migrarea cu mai mult de 5 ani în urmă pe VTEX (NYSE: VTEX), platforma composabilă de comerț digital pentru branduri și retaileri B2C și B2B.
Portofoliul de produse disponibile pe platformă a fost extins cu peste 20% în ultimii ani, acoperind atât cerințele pasionaților de fotografie, cât și ale profesioniștilor din domenii conexe.
Reprezentanții companiei precizează că integrarea soluțiilor VTEX a permis o gestionare eficientă a comenzilor și stocurilor, reducând timpii de livrare și oferind o mai mare predictibilitate pentru clienți. Strategia digitală integrată a adus o creștere a traficului web de peste 37% în ultimii 3 ani, cu o pondere tot mai mare a traficului generat de dispozitive mobile.
F64, contract extins pe următorii 5 ani cu VTEX
Claudia Tudor, Deputy General Manager F64 a precizat că migrarea pe VTEX le-a permis să facă un pas important în ceea ce privește trnasformarea digitală, reușind să îmbunătățească experiența clienților folosind funcționalități avantase ale platformei.
F64 a reușit totodată să crească rata de conversie și să optimizeze interacțiunile pe platforma online. Clienții petrec acum mai mult timp pe site, beneficiind de o experiență fluidă și adaptată nevoilor lor, ceea ce a dus la o creștere semnificativă a engagement-ului.
„Integrarea tehnologiilor de optimizare a performanței a dus la îmbunătățirea experienței utilizatorilor, creșterea ratelor de conversie și eficientizarea logisticii. În plus, flexibilitatea și adaptabilitatea platformei VTEX au susținut extinderea colaborării noastre, consolidând parteneriatul pe termen lung”, a declarat Cǎtǎlin Vlǎdescu, Vice President of Growth CEE & Germany, VTEX.
F64 și VTEX continuă să exploreze noi modalități de a îmbunătăți experiențele digitale și de a integra soluții care să susțină performanțele companiei în contextul unei piețe în continuă schimbare. Prin extinderea parteneriatului cu VTEX, F64 vizează o cifră de afaceri de 45 milioane euro, în următorii 3 ani.