Clienții sensibili la prețuri sunt tot mai atenți la bugetul pe care-l alocă pentru articole vestimentare, fiind îngrijorați de evoluția inflației, ceea ce îi face să fie tot atenți la prețuri, înclinând către ofertele aduse și în România de retailerii chinezi, punând presiune pe jucătorii locali care au trecut prin ani provocatori din 2020 încoace.

Potrivit Ralucăi Radu, pandemia a venit cu un plus de clienți noi pentru toți jucători din piață, ceea ce a fost un lucru bun, dar apoi clienții au trecut tot mai mult către offline ca să călătorească, așa că jucătorii din piața fashion au trebuit să-și crească prezența omnichannel, nevoie care a devenit tot mai stringentă în anii de după pandemie.

Apoi, anul trecut a adus o creștere a competiției pe piața de fashion online, în special din partea jucătorilor chinezi, care au pus o presiune foarte mare pe jucătorii locali, vizând segmentele de clienții care sunt mult mai sensibili la nivelul prețurilor”, a declarat Raluca Radu, în cadrul conferinței ecomTEAM – Fashion Edition, organizate de Wall-Street.ro.

About