În ceea ce privește relația României cu noile tehnologii, vorbim despre o piață care se maturizează, o piață aflată în continuă evoluție în acest sens. Demersurile spre transformare s-au materializat consistent în perioada pandemiei, când, forțate de circumstanțe, companiile au trebuit să bată palma cu online-ul. În acest context, Movilă admite existența unor lacune mari în înțelegerea folosirii datelor colectate de companii.
”Lucrând mai mult cu Big Data, ne-am dat seama că foarte puține companii colectează cu adevarat date sau fac ceva cu datele colectate. Dacă ne uităm la piete mult mai dezvoltate decât România, vedem că și țara noastră merge în aceeași direcție. Câteodată, forțat sau poate brut, companiile înțeleg că trebuie să investească în tehnologie pentru a putea rămâne relevanți. Sunt multe companii din străinătate care intră în România cu exemple de tehnologie și reușesc să facă tehnologia să lucreze pentru ele”, a explicat Movilă.
Sfatul lui Movilă pentru magazinele online: ”Ascultă-ți consumatorul!”
Poate suna clișeic, însă toate companiile, indiferent de nișa în care activează, își doresc să creeze o experiență bună consumatorului final și vor ca acesta să se întoarcă. Însă cum pot crea această experiență, care sunt acele tips & tricks cu care îi pot câștiga fidelitatea?!
About