„Frumusețea, în ceea ce privește businessul din Republica Moldova, este că acolo, e-commerce-ul fiind la început, progresia de creștere e mult mai accelerată și adopția e-commerce-ului e mult mai rapidă. Deja anticipăm că în următorii 3-5 ani va depăși România ca rată de adopție a e-commerce-ului și mă refer aici la cumpărături online vs retail tradițional. E o predicție pe care o facem și o să vrem să venim peste trei ani aici și să vă spunem că am avut dreptate”, a declarat Cornel Morcov în cadrul evenimentului. Conform mai multor analize din piață, comerțul online în România reprezintă în jur de 10-11% din total comerț.

Dincolo de investițiile în România, FAN Courier demarează investiții și în Republica Moldova. Compania își propune ca, la finalul lui 2024, să devină liderul pieței de curierat de peste Prut, piață pe care a început investițiile în noiembrie 2021, ca parte a strategiei regionale. Investițiile pentru construirea și dezvoltarea rețelei în Republica Moldova se ridică în primii doi ani la 5 milioane euro, pentru 2024 acestea urmând a fi completate cu 3 milioane euro.

„E o investiție de suflet pe care am făcut-o și care ne dorim să crească și să ofere comercianților din România posibilitatea de a adăuga în lista de potențiali clienți încă 3 milioane de oameni către care putem să ajungem extrem de ușor cu limba română și cu o soluție logistică extrem de agilă”, a mai completat liderul de la FAN Courier.

About