Acele amenzi aplicate SHEIN vin și cu reacții din partea Asociației Române a Magazinelor Online, care așteaptă concluziile unei anchete anunțate de ANPC în 2024. Detalii AICI.
„În România, în aprilie 2024 ANPC a anunțat public că a deschis o investigație împotriva aceleiași companii. Iată că a trecut mai bine de un an de zile și nu am mai aflat nimic despre această investigație și concluziile ei. Autoritățile franceze, în schimb, sunt determinate să protejeze consumatorii francezi și să sancționeze drastic aceleași încălcări pe care le-am reclamat și noi, în România, și pe care compania respectivă le-a recunoscut”, precizează reprezentanții ARMO pentru Wall-street.ro.
Amenda de 40 de milioane de euro aplicată SHEIN: ce nereguli au fost găsite
O anchetă a DGCCRF(autoritatea franceză pentru protecția consumatorului) a scos la iveală faptul că societatea Infinite Style E-commerce LTD (ISEL), responsabilă de vânzările produselor mărcii SHEIN, a recurs la practici comerciale înșelătoare față de consumatori, în ceea ce privește realitatea reducerilor de preț acordate și amploarea angajamentelor referitoare la mediu.
About