Problemele comune pe care acesta le-a identificat în rândul comercianților online țin, printre altele, de retururi de plăți, costuri administrative, lacune în suportul tehnic, dificultăți în urmărirea fondurilor, complexitatea integrării diverselor soluții financiare, dar și erodarea marjei de profit.
Bogdan Chiriță a prezentat pe scena ecomTEAM o serie de soluții pe care Ebury le propune pentru a veni în întâmpinarea acestor provocări, respectiv plăți decontate local, tarife transparente și fără costuri ascunse, soluții dezvoltate intern care au capacitatea de urmărire și raportare în timp real a tranzacțiilor sau instrumente avansate de hedging pentru protejarea marjelor.
„Avem o echipă foarte mare de customer suport(...) Aceasta este formată din profesioniști care au venit fie din bănci, fie din alte Fintech-uri și ajută comercianții să întreprindă tot ceea ce înseamnă partea de schimb valutar, plăți, încasări deschidere de conturi, hedging valutar, strategii de forward etc.” adaugă Bogdan Chiriță.