Investițiile în lansarea concept store-ului din ElectroPutere Mall Craiova s-au ridicat la 60.000 de euro. Reprezentanții companiei se așteaptă la un trafic de 4.000 de clienți/ lună, vânzări de 150.000 de lei în medie pe lună și o creștere a businessului cu 10%. Cifra de afaceri estimată pentru anul 2024 este de 4.5 milioane euro. În cei 12 ani de la lansarea pe piață, DY Fashion a expediat peste 1.000.000 de articole și are peste 250.000 cliente.
Alegerea orașului Craiova pentru lansarea primului concept store a fost o decizie strategică, întrucât DY Fashion colaborează de mulți ani cu un atelier de producție din această localitate pentru realizarea rochiilor create sub brandul propriu DY Fashion.
Dragoș Aipu, co-fondator DY Fashion: Venim ca o alternativă mai bună la piața produselor ieftine ce vin din Asia
DY Fashion este un brand românesc care precizează că încearcă să se adapteze pieței și să vină ca o alternativă mai bună la produsele fast-fashion din Asia, oferind o calitate mai bună la prețuri accesibile, dar și soluții sustenabile în ceea ce privește producția de fashion.
About