Wall-street.ro a trimis o solicitare și către Trendyol cu privire la această campanie, însă nu a primit încă răspuns. Odată primit, răspunsul va fi publicat în acest articol. 

Este cel de-al doilea Black Friday organizat de Trendyol pe piața din România, retailerul online intrând în țara noastră anul trecut. Ediția din 2024 s-a desfășurat pe o perioadă mai mică, respectiv între 5 și 10 noiembrie.  

Platforma preciza că a fost accesată de peste 3,2 milioane de vizitatori unici în cadrul Black Friday 2024, înregistrând o creștere de aproape 50% față de săptămâna anterioară, în timp ce numărul comenzilor s-a triplat.  

Vârful comenzilor a fost înregistrat pe 8 noiembrie, cu o creștere de patru ori comparativ cu vinerea precedentă, iar „ora de aur” a campaniei a avut loc în aceeași zi, între orele 21 și 22, când s-au plasat, în medie, aproape 100 de comenzi pe minut.