Dragoș povestește că primul produs a fost tapetul, dar toată filozofia din spatele proiectului a fost de la început orientată înspre a crea un lifestyle marca VLAdiLA.
„Atât timp cât filozofia noastră este să aducem frumosul în casa oamenilor și să aducem o pată de culoare, partea de recomandare este principalul canal de vânzare”, adaugă Dragoș Vladilă.
De partea cealaltă, agenția Zeph, cu care colaborează VLAdiLA, a pornit, povestește Robert Trandafir, de la modul în care acesta vede viitorul pieței de marketing. Businessul este un partener de creștere, într-o piață pe care co-fondatorul o descrie drept una care are nevoie foarte mare de strategie și de integratori pe zona de digital marketing.
Din perspectiva specialistului în digital marketing, Trandafir consideră că atuurile VLAdiLA sunt diferențiatorii pe care îi propune.
„VLAdiLA are foarte mulți diferențiatori, e important să știi ce vrei să scoți în față, care e zona de poveste din business. Atâta vreme cât înțelegem businessul, care sunt obiectivele, restul e project management, că până la urmă noi avem de dus o poveste către un public țintă. Când clientul știe cui și ce vrea să îi vândă, noi trebuie doar să construim funnel-ul de digital marketing”, adaugă Robert Trandafir.
Diferențiatorul VLAdiLA: designul reconoscibil
Principalul diferențiator adus în discuție de Dragoș Vladila atunci când vine vorba de businessul pe care-l conduce ține de crearea unui design reconoscibil.
Acest element îi ajută să se bată cu jucătorii internaționali. El povestește că, atunci când au pornit afacerea în România, nu era dezvoltată partea aceasta de design pentru un produs precum este tapetul.
„Atunci am ales să accelerăm, am apăsat tare pedala pe design și acesta a fost și este principalul nostru atu”, povestește Dragoș Vladila.