Pentru piața de e-commerce din România, Black Friday 2025 a fost un sezon marcat de competiție crescută.

„Intrarea de impact a Trendyol, cu o campanie de anvergură în segmentele fashion și FMCG, a determinat o creștere semnificativă a costurilor media și ar trebui să încurajeze retailerii locali să își regândească strategiile de promovare.” - spune el.

Trendyol, platforma turcească de e-commerce care și-a făcut intrarea în România în 2024, a devenit în mai puțin de un an unul dintre cei mai vizibili jucători de pe piață. 

Cu peste 1,3 milioane de clienți activi și 13 milioane de produse vândute local, România a fost aleasă drept cea mai importantă piață din Europa Centrală și de Est. Poate pentru că Trendyol a observat rapid un nivel înalt de adoptare al pieței încă din primul său an, sau poate pentru că comportamentul consumatorului român arată multă deschidere către canale online, ceea ce facilitează intrarea unui jucător internațional digital‑native.

O pregătire ca la carte

În perioada premergătoare ofertelor de Black Friday, Trendyol a derulat una dintre cele mai ample campanii integrate de pe piață: